
Náš tým
pedagožka a lektorka
Mgr. Petra Jonášová
Ve speciální pedagogice jsem začínala jako dobrovolnice v základní škole pro děti s kombinovaným postižením. Během dvou let jsem si potvrdila, jak mě tato práce těší a začala obor studovat. Zároveň jsem působila jako asistentka pedagoga a po absolvování studií na Univerzitě Karlově jsem nastoupila na místo učitelky k dětem se středně těžkým mentálním postižením. Mimo pracovní dobu jsem se věnovala doučování dětí se speciálními potřebami a byla jejich osobní asistentkou na ozdravných pobytech. V současné chvíli působím jako školní speciální pedagožka a výchovná poradkyně.
Postupem času se poptávka rodičů po mých službách tak zvyšovala, že již nezbýval čas na všechny, tak přišel nápad oslovit i další schopné kolegy a kolegyně z oboru a vytvořit vlastní volnočasové aktivity pro děti, které se běžně těžce dostávají na zájmové kroužky či příměstské tábory kvůli nedostatku odborného personálu.
Nově jsem také zakladatelkou a ředitelkou neziskové organizace Oddech, volný čas, z. ú.

lektor a asistent
Filip Kladišovský
Filip je zkušený lektor a asistent, který po absolvování Střední uměleckoprůmyslové školy prošel kurzem asistenta pedagoga. Jako lektor vedl zájmové činnosti v ateliéru Tuba v Liberci. Později působil jako asistent pedagoga, lektor kroužků a zástup učitele na základní škole. Po přesunu do Prahy byl asistentem pedagoga v mateřské i základní škole pro děti s mentálním postižením a poruchami autistického spektra. Vedl též školní družinu v základní škole speciální a průbežně se věnoval volnočasovým aktivitám pro děti se speciálními potřebami. S Filipem jsme začali spolupracovat na základě stejného respektujícího přístupu ve výchově a vzdělávání. Filip je aktuálně studentem speciální pedagogiky na vysoké škole Ambis.


asistentka
Kateřina Klašková
S Katkou spolupracujeme již rok po tom, co při svých studiích (Blízkovýchodní studia na ZČU) absolvovala kurz asistentky pedagoga na Vyšší odborné škole MILLS. Katka vyniká schopností se neustále učit a dozvídat nové věci, zároveň má za sebou více jak rok intenzivní praxe ve škole s dětmi s mentálním postižením. Spolupráci jsme navázaly, jelikož Katky přístup k dětem byl od začátku přirozeně respektující a laskavý.
lektorka
Mgr. Magdalena Pešlová
Během bakalářského studia na Jihočeské univerzitě jsem začala pracovat v centru pro rehabilitaci osob se zdravotním postižením ARPIDA jako osobní asistent u dětí a dospělých. Během této doby jsem také vycestovala na tříměsíční zahraniční stáž do Zambie jako dobrovolnice. Navazující studium speciální pedagogiky jsem absolvovala na Univerzitě Karlově. Tou dobou jsem rovněž pracovala jako učitelka v katolické mateřské školce, kde jsem pracovala převážně s dětmi s odlišným mateřským jazykem. Po absolvování studia jsem nastoupila jako třídní učitelka na základní škole speciální v Praze. V současné době jsem mámou na plný úvazek (na mateřské dovolené).

administrátorka
Radka Kurucová
Radka pracuje na pozici senior supervisor jednoho z týmů firmy Witte Automotive. Většina jejích zkušeností je práce s lidmi, což je práce, která ji naplňuje a dává jí smysl. V naší organizaci si plní svůj dávný sen, a to podpořit děti, které to zvlášť potřebují. Pomáhá s administrativními a organizačními záležitostmi.

asistentka
Tereza Petrusová
Jsem studentka VOŠ sociálně právní. Po střední škole jsem zjistila že mě to táhne do sociální (pomáhající) profese. S dětmi se speciálními potřebami jsem se prvně setkala na praxích v rámci školy, tato cílovka mě velmi zaujala a proto jsem šla ještě na další praxe. Jedny praxe jsem měla i v soukromé školce. Řekla bych, že k dětem mě to táhlo už od mala, kdy jsem často hlídala příbuzné. Momentálně jsem v posledním ročníku školy, kdy i moje závěrečná práce je zaměřena na práci se žákem s mentálním postižením.
